Re: Monitor LCD panoramiczny do 1800zł

Autor: Cmoxy <cmoxy_at_abcdefgh.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 09:38:19 MET

Użytkownik "Tomasz Bątor" <mis@koralgol.pl> napisał w wiadomości
news:ejh6tt$phl$1@inews.gazeta.pl...
Cmoxy wrote:

> to idz zobacz do sklepu, a nie wierz w brednie wypisywane na forach...
>No tak, bo to naturalnie ty masz rację, a cała reszta ma jakieś zwidy...

Cała reszta zazwyczaj ma jeden monitorek w domciu i na podstawie tego pisze
co widzi (bez mozliwosci dokładnego porownania).
Ja mam do czynienia z nowymi modelami monitorów na codzień (a często jak nie
ma ich jeszcze oficjalnie w sklepach) i widzę je na OCZY...

a jak nie wierzy mi to niech wejdzie na jakąs stronę z porownaniami np
http://www.lesnumeriques.com/duels.php?ty=6&ma1=98&ma2=47&mo2=136&p2=1478&ph=8