Re: backup dziwnych danych

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 22:19:13 MET

On Wed, 15 Nov 2006 21:23:13 +0100, "DooMiniK"
<bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

dzieki za odpowiedz.

> !!NTG!!

a ktora by byla TG?

>Czyli pewnie będzie mniej po spakowaniu.

owszem i to sporo.

>Robią to 24h/dobę, czy w nocy struktura danych jest stała?

na okraglo.

>Zależy, jak ważne są dla Ciebie dane :)
>Ja bym zrobił standardowo - poniedziałek, wtorek, środa,czwartek - różnicowy
>(każdy na osobnej taśmie). Piątek - całościowy.
>Potem tasiemki różnciowe wracają, całościowy zostaje np. przez miesiąc i potem
>tasiemka wraca do obiegu; wypada więc kupić chociaż paczkę tasiemek
>(to będzą tasiemki 200/400GB ?)

ma sens. jak wyglada przy takim rozkladzie tasm wyszukiwanie danych?
calosc jest skatalogowana jako jeden katalog czy volumen pelny jest
oddzielnie od roznicowych. bede uzywal prawdopodobnie retrospecta albo
nova stor. moze veritasa, to jeszcze nie jest zdecydowane.

>Wszystko zależy :)

najbardziej mi zalezy na jak najszybszym wyszukaniu i odtworzaniu
konkretnego pliku lub katalogu. <rs>