Re: backup dziwnych danych

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 21:23:13 MET

rs zapodał(a):

!!NTG!!

> mam do zbakupowania na tasme dosc duze repozytorium. moze nie jest ono
> gigantyczne w rozmiarze co w ilosci plikow. w sumie bedzie to ok.
> 500-600GB ale plikow (textowych) beda miliony.

Czyli pewnie będzie mniej po spakowaniu.

> userzy nie dodaja do
> repozytorium wielu plikow, natomiast modyfikuja to co juz na nim jest.
> zmieniaja porzadek plikow i strukture katalogow itp.

Robią to 24h/dobę, czy w nocy struktura danych jest stała?
To determinuje, czy wystarczy jakiś mechanizm Windowsa, czy trzeba
soft do backupu plikowego (jakiś moduł Veritasa).

> jakiego rodzaju backup uzyc? pelny, przyrostowy czy roznicowy i dlaczego?

Zależy, jak ważne są dla Ciebie dane :)
Ja bym zrobił standardowo - poniedziałek, wtorek, środa,czwartek - różnicowy
(każdy na osobnej taśmie). Piątek - całościowy.
Potem tasiemki różnciowe wracają, całościowy zostaje np. przez miesiąc i potem
tasiemka wraca do obiegu; wypada więc kupić chociaż paczkę tasiemek
(to będzą tasiemki 200/400GB ?)

> jaki bylby najbardziej praktyczny w przypadku zastosowania drive'u LTO-2
> ze wzgledu na sam zapis, odtwarzanie i przeszukiwanie tasm.
> z gory dzieki za odpowiedz. <rs>

Wszystko zależy :)

--
Dominik Siedlak (bachus)