Re: FAT32 czy NTFS? Ile GB max dac na partycje?

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 13:53:16 MET

Rafal M napisal(a):

> Jutro odbieram nowego PCeta, wybrac FAT32 czy NTFS przy instalacji
> systemu?
> Na ile podzielic parycje?
> Dysk 250GB
> Teraz mam dysk 80GB na FAT32 i parycje 7x10GB+1xto co zostalo

Wprawdzie NTG, ale jak juz tylu odpisalo :P to i ja napisze, ze lepiej NTFS.
Po prostu ma mniej ograniczen/wiecej mozliwosci.
IMO za duzo partycji, to tez nie najlepiej, a juz w kazdym razie unikaj
podzialu na partycje w ten sposób, ze sam system bedzie korzystal z kilku.
Dysk sie spoci ;)

--
Pozdrawiam,
Kerry