Matryca LCD do zabudowy

Autor: Clico Fantastico <nospam_at_nospam.com>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 13:49:15 MET

Witam, przeszukałem archiwum ale nie znalazłem dobrej odpowiedzi na moje
pytanie.

Czy wie ktoś może gdzie najlepiej (i najtaniej ;) kupić panele LCD, ale
bez obudowy, o rozmiarze 19 cali ?

Chodzi o to żeby była to sama matryca, z towarzyszącą elektroniką, tak
aby można ją włożyć do specjalnie przygotowanej obudowy i podpiąć do
zasilacza znajdującego się w tej obudowie, oraz przez gniazdo vga czy
dfp do karty graficznej.

Potrzebuję to do zbudowania takiej pc-skrzynki - płyta via epia + lcd +
zasilacz w jednej małej obudowie :).

Dzięki za wszelkie sugestie.

Kuba