Re: Problem ze startem plyty glownej Asrock na socket 478?

Autor: RDN <wojtekh_at__NOSPAM_rdn.com.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 13:46:21 MET

Użytkownik "Sws" napisał w wiadomości
> Tak innym 300W i tez to samo. Nie wiem czy to moze te plyty Asrock sa tak

Nie liczy się moc zasilacza a jego marka. Bo Chieftec 360W realnie ma ~350W
a Codegen 300W potrafi mieć realnej mocy... 90W.
Napisz cały konfig sprzętu.

> kiepskie ze siadaja, chociaz to grupa Asustek ?

AsRock'i nawet nie leżały obok płyt Asusa. Wiele ludzi niestety uważa, że
nalezy kupić najmocniejszy procesor, super kartę graficzną, parę GiB ramu,
"a płyta główna to przecież tylko podstawka pod procesor", a prąd to prąd,
więc zasilacz też pierwszy z brzegu.