Re: Grozba instalacji nowego firmware

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 09:50:56 MET

> Nagranie płyty DVD w najlepszym przypadku trwa dłużej niż wgranie
> nowego FW do nagrywarki, tak więc, jeśli Ci się Wxx zawiesza z tą
> częstotliwością, że nawet update nagrywarki nie jest możliwy, jak
> nagrasz płytę na tej nagrywarce na tak niestabilnym Wxx? Moje WXP
> nie zawiesza się, pracując całymi tygodniami, :)

I to jest gwarncja, ze nie skaszania sie nigdy w decydujacej chwili i beda
zaniko-prado-odporne, kot-skoczyl-na-klawiature-odporne,
cokolwiek-innego-nieprzewidzianego-odporne? Moze jeszcze nie miales okazji
przetestowac praw Murphy`go w praktyce?
Skutkiem nieudanego update`u frirmware nie jest zle wypalenie plytki tylko
utrata sprawnosci sprzetu.

::F::