Re: Monitor vs odbiornik TV

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here__at_go2_and_here.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 07:42:22 MET

On Tue, 14 Nov 2006 23:33:59 +0100, Maniek Karwanowicz
<maniekkarwanowicz@onet.eu> wrote:
>I tu mam pytanie do Panstwa - jak sie sprawuja telewizory jako
>monitory, czy to dobry pomysl, czy raczej taki sobie? Bo mozna tez
>odwrotnie, kupic monitor z tunerem TV, w tej samej jakby cenie, ale
>nie wiem, czy taki monitor z tunerem nie wymaga wsparcia komputera?
>Czyli po co mi jesc te zabe, to juz mam. :-) Taki monitor z tunerem
>nie ma rowniez pilota, a to spora wada, nie?

No jak nie, jak tak? Oczywiście, że ma pilota.
Np. tu: http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=748

I spokojnie możesz oglądać przy wyłączonym komputerze.
Inną sprawą jest jakość tego tunera - zdecydowanie wskazany jest dobry
(silny) sygnał TV. Jakość obrazu jednak nie poraża...