Monitor vs odbiornik TV

Autor: Maniek Karwanowicz <maniekkarwanowicz_at_onet.eu>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 23:33:59 MET

Widzialem w sklepie RTV Mante LCD 17" za 999 zetow, w dodatku na 20
darmowych rat...). Moze ona sluzyc rowniez (bo zasadniczo to
telewizor) jako monitor. I tak se mysle, czyby nie wymienic starej
Belinei (chyba szosty rok, ale jeszcze zyje :-) ) na cos mniej
zajmujacego miejsca na biurku. Mam w blaszaku karte TV, ale jednak
ogladane tiwi z hukiem szesciu wentylatorow, to troche jakby
rozpraszalo. Oczywiscie, katem oka na malym obrazku kontrolnie,
czemu nie.

I tu mam pytanie do Panstwa - jak sie sprawuja telewizory jako
monitory, czy to dobry pomysl, czy raczej taki sobie? Bo mozna tez
odwrotnie, kupic monitor z tunerem TV, w tej samej jakby cenie, ale
nie wiem, czy taki monitor z tunerem nie wymaga wsparcia komputera?
Czyli po co mi jesc te zabe, to juz mam. :-) Taki monitor z tunerem
nie ma rowniez pilota, a to spora wada, nie?

Bardzo prosze znawcow zagadnienia o kilka slow pomocy w rozwiklaniu
dylematu.