Re: jmicron: nie da się zainstalować boot sektora na dysku PATA?

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 23:10:33 MET

"Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message
news:ej9n8a$76v$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Pewien fachowiec twierdzi, że na płycie Asusa P5B albo P5W DH z
> kontrolerem J-mircron nie da się zainstalowac systemu (a konkretnie,
> wpisać bootsectora) na dysku innym niż SATA - czy to prawda?
>
> Mam jeden dysk 250 GB PATA oraz dwa dyski SATA, chciałem postawić system i
> aplikacje na tym pierwszym, a na2 xSATA postawić RAID 0 i uzywac go jako
> szybkiego swapa i scratcha - a tu klops: nie da się zainstalowac systemu
> na dysku PATA
>
> Co Wy na to?
>
> Piotr

Mam wielka prośbę do sprzętowców, albo tych, co mają taka płytę Asusa. Jak
wspomniałem, jest postawiony RAID 00 na dwoch dyskach SATA, poza tym jest 1
dysk PATA i 1 napęd DVD. Natomiast są 2 kontrolery (jednokanałowe, zdaje
się) - intel oraz Jmicron. Jak najlepiej dla szybkości działania to
skonfigurować? Dysk na Jmicron, DVD na Intelu, czy odwrotnie?