jmicron: nie da się zainstalować boot sektora na dysku PATA?

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 13:08:08 MET

Witam,

Pewien fachowiec twierdzi, że na płycie Asusa P5B albo P5W DH z kontrolerem
J-mircron nie da się zainstalowac systemu (a konkretnie, wpisać bootsectora)
na dysku innym niż SATA - czy to prawda?

Mam jeden dysk 250 GB PATA oraz dwa dyski SATA, chciałem postawić system i
aplikacje na tym pierwszym, a na2 xSATA postawić RAID 0 i uzywac go jako
szybkiego swapa i scratcha - a tu klops: nie da się zainstalowac systemu na
dysku PATA

Co Wy na to?

Piotr