Re: Nagrywarka DVD Samsung 182 vs inne

Autor: Tytus <Tytus_at_antyspam.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 16:41:28 MET

Przyznam się, że w tych informacjach odnośnie badania
jakości nagrywarek/nagrań trochę się pogubiłem, tym
bardziej, że przeplatają się tutaj informacje w dwóch wątkach.

Mam prośbę - czy ktoś dobrze zorientowany w temacie
mógłby to jakoś usystematyzować? Może Atlantis? :-)
Chodzi mi o spisanie KRÓTKO kiedy (w czasie nagrywania, czy
po nagraniu), na czym (na nagrywarce - tej samej co nagrywała
czy na DVD-ROM) oraz jakim programem należy wykonać
sprawdzenie i które parametry oraz w jakich zakresach są
najważniejsze. Przypuszczam, że to na jakiej płytce (firma,
dopuszczalna szybkość) dokonuje się badania też jest istotne
- zatem jakie płytki warto używać?

Podobnie jak Atlantis uważam, że między nagrywarkami
są spore różnice i chciałbym informacje o tym wykorzystać
dokonując wyboru.

Oczywiście nie będę miał możliwości "przetestowania"
wszelkich typów nagrywarek - stąd również pytanie jakie
publikacje (przez kogo robione, gdzie publikowane) są
godne zaufania.

Pozdrawiam
Tytus