Re: Nagrywarka nie rozpoznaje nośników RW

Autor: kaJ <kaj551[wytnij>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 12:34:35 MET

w <news:ejc3up$n9h$1@polsl.pl>
Radosław Sokół napisał(a):

> Moja 4570 CD-RW kasuje bez problemu.

..opiszę to jeszcze raz tak: Wkładam zapisana płytkę DVD-RW,- (napis
na etykiecie płyty: "TDK DVD-RW; 4x 4,7GB; DATA/VIDEO; DVD-; RW 2,) -
(opis wg.Nero CD-DVD Speed-typ.DVD-ROM,ID:TDK601saku), chcę ją skasować
i pojawia się komunikat:
  "_NEC DVD_RW ND-4571A:
   To nie jest nośnik wielokrotnego zapisu i dlatego nie można go
skasować! Proszę włożyć dysk wielokrotnego zapisu..."

POdobnie gdy chcę zapisać na nim jakieś dane:

 "Nie mozna zapisać na tej kompilacji....
.....Dysk wymagany dla kompilacji DVD R/RW; DVD R DL; DVD RAM;
Typ dysku w nagrywarce DVD-ROM"

Sprawdziłem programem MediaCodeSpeedEdit firmware nagrywarki i w
specyfikacji obsługiwanych nośników istnieje typ wymienionej przeze
mnie płytki ....
...co jest w takim razie grane?-
..dodam że ten nosnik był tylko raz nagrywany i raz kasowany w
nagrywarce LG..

--
pozdrawiam
k.j