Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 11:45:21 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:ejc60r$qmt$1@flis.man.torun.pl...

> "Sander" ej9pt3.1uc.1@Hobby.od.20.lat

> Zapewne niejedna osoba.

> Poczytaj lepiej dokumentację producenta. :) (ja czytałem)

tez czytalem, wynika ze mozna zamontowac w _dowolnej_ pozycji (nawet
pionowo, rownolegle z poziomem do krotszej krawedzi), aby tylko byl
przykrecony...
bardziej zalezalomi na fakcie typu 'zamontowalem dwa dyski w ten sposob,
pierwszy przekrecil sie po roku, drugi 3 miesiace pozniej' ;) na szczescie
nic takiego nie uslyszalem.

pozdrawiam,
Kamil