Jaka Karta lub Czy Mozna Zrobic cos z ta karta GF 7300 GS?

Autor: Paweł N <pawel-nowicki-cut-it_at_icpnet.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 23:57:51 MET

Witam wszystkich serdecznie.Jako ze nie przychodzilo mi do glowy inne
rozwiazanie a google nie znajduje mi tak precyzyjnej odpowiedzi jakiej
oczekuje w zwiazku z tym postanowilem napisac do was

Zakupilem gotowy komputer jednak karta graficzna wydaje mi sie iz
nie nalezy do najlepszych.Jest to model
Geforce 7300 GS 256mb.Do pracy w zupelnosci wystarczy jednak aby sie
zrelaksowac grajac......
Z tego co jednak widze przy dosc ciekawych grach (Pro evolution soccer 6 lub
tez Call of Juarez) niestety nie daje rady.Wiec doszedlem do wniosku ze
sprzedam ja i zakupie cos lepszego i o wiele bardziej efektownego.Chce na ta
przyjemnosc wydac 500 zł
Jaka karte byscie polecili za taka kwote
Dodam ze pracuje na sprzecie o parametrach:

ASUS P5VD-2MX
Core Duo 1.86
2*ddram2 512

Bede wdzieczny za sugesie lub za jakies dodatkowe informacje na temat
ukrytyw ulepszen w ustawieniach o ktorych nie wiem !

Pozdrawiam