Re: nagrywarka

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 23:34:18 MET

Tytus napisał(a):

> Czy ktoś z Grupowiczów używa taką nagrywarkę i mógłby
> podzielić się opinią?
>
> Ewentualnie co myślicie o nagrywarce PIONEER DVD RW
> DVR-111D?

Samsung NIE! Pioneer - jak najbardziej - piękna jakość zapisu, Samsung
nie dorasta do pięt. ;) Tylko celuj w wersję 111 (bez "D" na końcu) -
zyskasz zapis DVD-RAM. Co prawda to ten sam napęd i różni się tylko
firmware, ale różnica w cenie praktycznie żadna, więc po co bawić się z
modowaniem ryzykując utratę gwarancji? ;)

> A może jakiś LiteOn? Na przykład SHW-16H55?

Używam 812S, ale to ze starych czasów, kiedy nagrywarki DVD wchodziły
pod strzechy, teraz LiteOn już takiego sprzętu nie robi. :( A szkoda...
Sam z nowym sprzętem tej firmy do czynienia nie miałem, ale nasłuchałem
się różnych negatywnych opinii parę razy.

> Mam nadzieję, że wśród odwiedzających tę grupę ktoś kupił
> niedawno nagrywarkę DVD i mógłby się podzielić opinią.

Pioneera DVR-111 używam i mogę polecić z całą pewnością. Jedyna wada to
trochę za głośny, ale nie brzęczy jakoś makabrycznie, tylko trochę
"szumi" przy wyższych obrotach. Poza tym ma to, co powinna mieć każda
dobra nagrywarka - piękną jakość zapisu. Inne rzeczy to dodatek, jeśli
ten warunek nie jest spełniony, a często właśnie nie jest u różnych
producentów... Niestety... :/

# /George Orwell - Rok 1984/