Re: zestaw pod Scythe Ninja

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 22:03:31 MET

Jacek Popławski napisał(a):
> Postanowiłem w końcu wymienić płytę, zależy mi na slocie AMD i ciszy,
> więc wybór padł na:
>
> - Asus K8U-X
> - AMD Sempron 2600++ na 754
> - Scythe Ninja Plus
>
> Czy ktoś się orientuje czy Ninja ochłodzi to w trybie pasywnym? A może
> kupić szybszy procesor? Na ciszy zależy mi bardziej niż na wydajności CPU.

Musisz mieć wentylator z tyłu obudowy wtedy. Możliwości chłodzenia
pasywnego Ninją zależą od tego jak masz rozwiązany obieg powietrza
w obudowie (w skrócie: jaką masz obudowę).

Zajrzyj tu: www.silentpcreview.com i poczytaj sobie o wyciszaniu
komputerów, mają mnóstwo artykułów przeglądowych, testów i
porad.

Odpowiadając na późniejsze pytanie, Scythe Infinity to inny cooler
tej samej firmy, przeznaczony raczej do aktywnego chłodzenia
(gęściej rozłożone blaszki). Coolery do pasywnego chłodzenia
muszą mieć rzadko rozłożone blaszki, żeby powietrze mogło bez
problemu pomiędzy nimi przelatywać i nie wymagało tłoczenia
wentylatorem.

Roman