Re: Prośba o ocene konfiguracji.

Autor: bat <bat_at_qazeta.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 21:05:25 MET

Skrzekacz napisał(a):
> Witam
>
> Zamierzam kupic komputer, który ma mi słuzyć przez kilka lat. Ma być i
> do grania (nie koniecznei często i nie koniecznei w najwyższej dostepnej
> rozdzielczości) i trochę do programowania. Moż emoja żona trochę się
> pobawi montażem filmów. Z czasem bedę pewnie chciał go trochę podkręcić.
> Oto co na razie wykombinowałem.
>
> Proc: Intel Core 2 Duo E6300 1.86 GHz s. 775 Box
> Płyta: Asus P5B s.775 i965 DDR2 sATA2
Polecam jednak P5B-E...

> Zasilacz: Chieftec GPS-450AA-101A ATX 450 Watt
Nie za duży zasilacz jak na tą konfigurację? Nie wiem ile to więcej
kosztuje od zestawu z 400 Watowym zasilaczem...

> RAM: Kingston 1GB DDR2-667 Dual Chanel Kit Non-ECC

Do podkręcania może się przydać pamięć DDR2-800...

> HDD: WD WD2500KS 250GB sATA II 16MB (SŁYSZAŁEM ŻE TRZEBA
> GO TROCHĘ WENTYLATOREM DODATKOWYM CHŁODZIC)

W Chieftec'u nie powinno to być problemem...

> K.Graf. Galaxy GF 7600GS 256MB 128Bit PCI-E DDR3 Zalman

Osobiście nie mam zaufania do firmy Galaxy - jeśli będzie to podłączone
do monitora za pomocą D-SUB (a nie DVI) to chyba lepiej byłoby
zainwestować w coś bardziej markowego? (Gigabyte, Asus)

> Od razu mówię zakup lepszych parametrów jest juz na granicy moich
> mozliwości. (Wolę kupić za gotówkę i ewent ponegocjowac cenę).

Pozdrawiam,

Sebastian