Re: VGA ktora w spoczynku sie nie grzeje tak okrutnie...

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 17:32:39 MET

Miroslaw Szejduk napisał(a):
> Sprawdz lepiej zasilacz a najlepiej czy na plycie glownej nie ma
> wybulonych kondensatorow. Szkoda wywalac kase jak mozna taniej usunac
> usterke, no chyba ze to faktycznie cos z grafika.
Dziekuje za rade (w sumie to ona moze leciec "z automatu" na tej grupie
na 90% problemow;>) ale o koniecznosci solidnych zasilaczy wiem (i
posiadam 350W fortrona), kondensatory nie sa wybrzuszone (zreszta plyta
glowna jest nowa). Po zamianie R9200 na R9800pro (ktory pobiera duzo
wiecej mocy w koncu) problem restartow odrazu znika, a pozatym na R9200
jakies dziwne smieci czasem wyswietla (np na ikonkach albo wogole w
trybie graficznym) wiec ewidentnie grafika jest winna.