Nagrywarka DVD Samsung 182 vs inne

Autor: herman <rhermaszewski_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 11:20:57 MET

Witam
wiem ze pytan z serii ktora nagrywarke kupic jest 23944298439843987432
milionow
ale prosze o pomoc poniewaz kazdy z kim rozmawiam mowi mi co innego.
Generalnie potrzebuje nagrywarki do archiwizowania filmow i zdjec oraz
danych.
Obecnie mam liteona - jakis slaby model, bo wiele roznych plytek wypali mi z
bledami.
Potrzebuje nagrywarki 'wiarygodnej' i wiele osob poleca mi wlasnie liteony,
necki. Natomiast w 2 sklepach powiedzieli mi na na chwile obecna najlepiej
jest kupic Samsunga 182.
Co wy na to jesli moge zapytac?
Pozdrawiam