Re: nowy ACER i problem

Autor: ble <nienamaila_at_go2.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 00:20:54 MET

RudeBoy wrote:

> Witam!
>
> Jako, ze musze postawic na nogi nowego Acera Apire 3692 mam takowe
> pytanie. Z komputerem nie dostarczono zadnej plyty z systemem. Jak to z
> Acerem bywa na dysku sa partycje z recovery. W Biosie ustawione
> kopiowanie z partycji recovery. No i po resecie kompa uruchamia sie ACER
> Recovery costam i prosi o wybranie jezyka.. i dalej domaga sie wlozenia
> plyty Backup Restore CD. Tylko, ze tych plytt nie ma. Pogrzebalem Live
> cd linuchem po dyskach no i sa te przeklete partycje recovery zajmujace
> [...]
Cos masz wybrakowane bo po pierwsze ta instalacja z dysku przy pierwszym
uruchomieniu powinna sama wszystko zaisntalowac jak tylko wybierzesz wersje
jezykowa systemu po drugie powinny byc plyty recover (ja mam chyba 6 plyt
cd z systemem plus jedna boot no i jakies z dodatkowym softem)
Ale ogolnie to teraz juz bym nie wzial acera (2 razy wymienialem zawiasy co
lacznie zajelo im 2 miesiace)