Re: Segate baracuda ata 80gb

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 20:54:04 MET

Użytkownik "deejaymario" <deejaymario@go2.pl> napisał w wiadomości
news:1163357519.331277.68030@i42g2000cwa.googlegroups.com...
Michal Kawecki napisał(a):

> niestety sprawdzilem i nie to, mam podlaczone tak stary dysk 3gb na ata
> master i 80gb ata slave i w tej konfiguracji dziala wszytko ok nawet
> nie tak wolno, xp jest na dysku 3gb. gdy instaluje system na 80gb to
> wszytko jest ok, ale jak odlacze 3gb to nie uruchamia sie
> windows(widocznie pliki rozruchowe zapisuje mi na 3gb).
> ale jak chce zainstalowac system na 80gb na master to instalator
> przechodzi krok tworzenia partycji kopiuje pliki i potem po
> uruchomieniu komputera nie wlacza sie dalszy ciag instalacji. jak
> rozwiazac ten problem???

Jeśli nie zależy Ci na danych z tego dysku, to wyzeruj mu MBR czymkolwiek,
podepnij jako master i spartycjonuj spod instalatora. Nie używaj żadnych
obcych programów. Dysk ma być widoczny w BIOS-ie jako dysk LBA. Do
wyzerowania proponuję użyć albo wspomnianego wcześniej SeaTools, albo np.
maleńkiego programiku MBRWork http://www.terabyteunlimited.com , który
uruchomisz z dowolnej startowej dyskietki DOS-owej.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/