Re: Segate baracuda ata 80gb

Autor: deejaymario <deejaymario_at_go2.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 19:51:59 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> Może to:
> 817472 - Dyski IDE ATA i ATAPI działają w trybie PIO po wystąpieniu wielu
> błędów przekroczenia limitu czasu lub błędów CRC
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;817472

niestety sprawdzilem i nie to, mam podlaczone tak stary dysk 3gb na ata
master i 80gb ata slave i w tej konfiguracji dziala wszytko ok nawet
nie tak wolno, xp jest na dysku 3gb. gdy instaluje system na 80gb to
wszytko jest ok, ale jak odlacze 3gb to nie uruchamia sie
windows(widocznie pliki rozruchowe zapisuje mi na 3gb).
ale jak chce zainstalowac system na 80gb na master to instalator
przechodzi krok tworzenia partycji kopiuje pliki i potem po
uruchomieniu komputera nie wlacza sie dalszy ciag instalacji. jak
rozwiazac ten problem???