Re: LCD Panoramiczny 19" vs 20"

Autor: chojny <chojnyWYTNIJJJJ_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 16:24:12 MET

Cmoxy napisał(a):

> masz 1050 lini w pionie a na 19" tylko 900

Racja, tylko ze przy 20" plamka jest nieco mniejsza.

Przy jakiej wielkosci plamki praca z tekstem jest najprzyjemniejsza?
Zapewne w duzej mierze zalezy to od indywidualnych upodoban, ale moze
byly przeprowadzane jakies testy subiektywne?

> to po co panorama???

Ze wzgledu na wyzej wymienionego VisualStudio, w ktorym uklad bocznych
okien zaslania kod zrodlowy. Wydaje mi sie, ze panorama ulatwilaby mi
prace.
Przy przegladaniu dokumentow, wyszukiwaniu roznych informacji, mysle ze
mozliwosc ustawienia 2 okien obok siebie tez bylaby przydatna.
W tym roku zaczynam pisac prace dyplomowa, wiec tym bardziej sie przyda:).

Chociaz musze przyznac, ze mam sporo watpliwosci czy panorama az tak
bardzo poprawia komfort pracy. Niemniej jednak odczuwam dzika chec
sprawdzenia tego osobiscie:). Kwestia teraz czy 19" czy 20":/.

pozdrawiam
chojny