Siec radiowa w domu

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 16:22:58 MET

Witam

Mam w domu juz 3 kompy, w tym dwa notebooki i zaczela sie pojawiac coraz
czesciej chec "mobilnego" korzystania z internetu, bez smyczy w postaci
kabla. Niestety sieci radiowe to czarna magia dla mnie. Prosze o rade co
powinienem kupic, by zrobic te siec. W zasadzie to chce dodac jeszcze 4rty
komputer, ktory bedzie pracowal jako serwer (chce go wykorzystywac takze do
innych celow), do niego dolacze modem kablowki, ktory dostarcza mi neta (ma
gniazdo RJ45).
No i co teraz do tego komputera-serwera musze podlaczyc, by radiowa siec
stworzyc dla 3ch komputerow w domu? Dzieki za rady.

pzdr
Johnny