Re: LCD Panoramiczny 19" vs 20"

Autor: chojny <chojnyWYTNIJJJJ_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 16:04:44 MET

Mich@l napisał(a):
> Wielkość obszaru roboczego wzrasta o ok. 40%, podobnie jak cena. Jeśli
> już upierasz się przy panoramie to bierz 20'

Jesli chodzi o rozdzielczosc to faktycznie obszar roboczy wzrasta ~36%,
ale przy troche mniejszej plamce. Obawiam sie wlasnie, ze tekst wtedy
moze byc malo wyrazny. Mam malo doswiadczenia jesli chodzi o LCD.

> Hmmm, oglądałeś animacje a nie sprawdziłeś tego co będzie naprawdę ważne?

No wlasnie moj blad. Przy nastepnej okazji bede musial wymusic na
sprzedawcy zarzucenie jakiegos programu, zeby dokladnie sprawdzic. Ale
mimo wszystko nie mam mozliwosci sprawdzenia obu monitorow Samsunga, a
na tym najbardziej mi zalezy.
Dlatego mam nadzieje, ze ktos mial taka okazje i porownal. Stad moj post:).

pozdrwiam
chojny