Re: komputer się zawiesza

Autor: <what80_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 14:46:44 MET

> To już jest GeForce 64 ? Myślałem, że wchodzi dopiero seria 8. :| Przypomnij
> sobie nazwę firmy zasilacza i przyjrzyj się kondensatorom.

GeForce 2 MX400 64MB, to taki skót myślowy był ;)
Zasilacz: Cyber Power

Takie zwisy sa typowe dla przegrzanego procesora... Pomimo, ze
temperatura
nie wydaje sie wysoka, chyba warto pozyczyc od kogos inny procek i
sprobowac
przetestowac.. A jesli nie masz mozliwosci, to przynajmniej zwrocic
uwage,
czy cala powierzchnia procesora dobrze styka - czasem przy zakladaniu
sciera
sie paste na jednym z brzegow procesora..
Ewentualnie mozna przetestowac pozostale czesci komputera, ale jesli to
nie
procek, to chyba tylko plyta glowna pozostaje...

Aha - jesli masz zasilanie monitora pociagniete z zasilacza
komputerowego,
sprobuj je odlaczyc na czas testow (przelaczyc besposrednio do
gniazdka)

Monitor mam podłączony osobno, nie przez zasilacz w komputerze.
Za Twoją radą Michale, zmieniłem procesor i raz, że mi się winda
nie odpala, przy sprawdzaniu temperatury w biosie oczywiście się
zawiesił, dodatkowo jakieś 5 sekund po zawiśnięciu komp się
wyłączył. Myślałem o upgradzie biosu, ale strach pomyśleć, co by
było, gdyby się podczas wgrywania zawiesił :D