Re: wymiana wentylatora na procesorze

Autor: Żurek <darzur_at_SKASUJTO.neo.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 07:24:13 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Maciej naskrobał(-a):

> (c) jaki wentylator w zamian -- jakies sugestie ?

Proponuję AC Fan Pro TC. Zakupiłem ostatnio 3 takie i są całkiem OK. W tej
chwili w kompie słyszę tylko twardziela i szum przepływającego powietrza
(tego narazie nie udało mi się wyeliminować - chyba powycinam wszystkie
grille). Jeden taki wentylator kosztuje 9.90PLN. Natomiast jeżeli
potrzebujesz coś super cichego to Papst 8412, ale niestety to juz kosztuje
koło 50PLN.

--
Pozdrufka,
Żurek	GG# 371288