Re: Edimax 1206MF i HP Photosmart C4180

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 03:11:22 MET

Użytkownik "Piotr" <nospam@nospam.com> napisał w wiadomości
news:ej1h15$62g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Czy ktos ma doswiadczenia z udostepnianiem w sieci urzadzen
wielofunkcyjnych
> HP (podlaczanych przez USB) za pomoca serwerow wydruku dla urzadzen
> wielofunkcyjnych Edimax'a?
>
> C4180 nie figuruje na liscie przetestowanych urzadzen i zastanawia mnie
> gdzie tkwi przyczyna problemow na ktore napotykam. Instalacja przebiegla
bez
> problemow, serwer jest widziany w sieci, widzi podlaczona drukarke, ale
> proba druku konczy sie umieszczeniem dokumentu w kolejce ze statusem
> [...]

Nie znam ani ani tego Edimaxa, ani HP, ale jesli to jest tania drukarka na
tanim printserwerze, to raczej nie zadziala... Problem w tym, ze tanie
drukarki maja tylko interfejs GDI (czyli cale obciazenie przeliczeniami
spada na system operacyjny), a w przypadku tanich printserwerow - nie
obsluguja one drukarek z interfejsem GDI.
To oczywiscie przypuszczalny powod, bo uczciwie powiem, ze juz pozno jest i
nie chce mi sie sprawdzac tych sprzetow w internecie, zeby to potwierdzic -
zostawiam tobie ta przyjemnosc :)

Pozdrawiam
Michal