Re: Abit NF-S2 i Athlon 2000+ Mobile

Autor: golas <golas777_at_op.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 01:34:34 MET

"Ryszard" <rc72@op.pl> wrote in
news:3fbf.00000124.45464694@newsgate.onet.pl:

> Witam!
>
> Mam jak w tytule. I niestety płyta ta nie ma zmiany mnożnika. A
> procesor ma odblokowany mnożnik i ustawia się na razy 6. Szyna 166
> razy 6 czyli taktowanie wynosi 1000 MHz. Szukałem programów do
> ustawiania mnożnika pod Windowsem. Znalazłem dwa. Ale na nich można
> ustawić FSB. Po ustawieniu mnoznika koputer zawiesza się. Co
> proponujecie, jak ten problem rozwiązać?
>

> Pozdrawiam

NF-S2 czy NF7-S2 ?

ja mam athlona xp mobile na 1.45v i poszukuje pyty na ktorej moznaby
zmniejszyc napiecie od nominalnego i uzywac radiatora bez wentylatora :)
co polecasz?
ktos mi doradzal nf7-s
a znalazlem na stronie abita nf7-M ( grafike ma )
tylko nie wiem czy mozna zjechac napiecie vcore

pozdrawiam