Re: Pendrive z mp3 [OT]

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 20:48:25 MET

Dnia 11.11.2006, o godzinie 16.58.34, na pl.comp.pecet, Netx napisał(a):

> Proszę o podanie typów odtwarzacza mp3 lub mp4 spełniającego założenia jak
> niżej:
> - funkcja przenośnej pamięci ~ pendrive
> - zasilanie na baterię AAA lub AA
> - radio, dyktafon, 2GB lub więcej pamięci ale bez dysku twardego
> - interfejs USB2.0
> Mile widziane:
> - możliwość wyboru katalogu (kartoteki) do odtwarzania plików. Aby nie
> trzeba było przeglądać po koleji wszystki plików żeby "dojść" do tego co się
> chce słuchać.
>
> Moje typy:
> [...]

Też sobie żeś dał wybór... :)
To pendrive to chyba tylko po to, aby grupa TG była. :)
Jak bym brał Sansę jeżeli ma być to mp3 (a że rzadko używam swoich mp3 jako
pendrive to też gdyby miała służyć do przenoszenia plików). Jeżeli ma
służyć jako pendrive (czyli mp3 rzadko), to wygodniejszy jest Bellwood
(złącze na plejerku a nie na kablu). Niestety o jakości Bellwooda
wypowiedzieć się nie mogę, bo nie znam. Ja bym brał Sansę.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*