Re: Strona WWW.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 20:42:59 MET

gina.gina napisał(a):

> Jesteś pierdoła - i zapytania też jeszcze musisz nauczyć się sam opracowywać
> zanim innym będziesz przycierał nosa

Prawda prawda - pomyliłem sie troszkę ale wtedy stosuje juz metodę
eliminacji nieinteresujących haseł. To już automatycznie poleciałem.

> Zapytanie do Googli powinno brzmieć
>
> przeciwśnieżne Roben
Si.

> i wtedy otrzymujesz już na pierwszej pozycji wynik,
> a dlaczego - jako "informatyk" chyba powinienes wiedzieć ?!

Nie jestem ani z zawodu ani z powołania. Rzeczywsice masz racje ;) Mój
bład. A jestem na studiach Informacyjnych ;) A tu oraja ostro ;)

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.