Re: Hub usb i Irda

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 16:31:56 MET

"Zbychu" napisał:

> I to jest odpowiedź jakiej oczekiwałem. Zwięzła, konkretna i na temat,

...w związku z czym poczułeś się w obowiązku przytoczyć ją w całości. Radość
z tak wnikliwej lektury moich postów tłumi lekki niepokój, czy aby nie
odbywa się to kosztem zaniedbania lektury Netykiety, która dość wyraźnie
określa zasady cytowania oraz czas, po którym wypada ponowić pytanie.
Wracając do pytania (które nota bene nie było ani trudne ani tym bardziej
głupie), to do odpowiedzi kolegi Eneuela dodam, że można w ten sposób
podłączyć do 127 urządzeń. Z tym zastrzeżeniem, że wydajność prądowa jednego
portu wynosi 500 mA, tak więc należy raczej stosować huby aktywne (z własnym
zasilaniem). Co do podczerwieni, to warto podać model telefonu i płyty
głównej, być może inny posiadacz takiej samego zestawu poda konkretny model
IrDA, który się sprawdził w warunkach bojowych. Generalnie nie powinno być z
tym problemu, aczkolwiek spotkałem się z niemożnością nawiązania połączenia
z Siemensem C65 przez laptopa z wbudowaną IrDA 4 Mbit. A zwykła IrDA na COM
działała, ale tylko z prędkością 9600.

JoteR