Re: Gdzie kupować części do komputera

Autor: Cmoxy <cmoxy_at_abcdefgh.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 09:01:30 MET

Użytkownik "pawelek" <pharwacki@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ej2tbb$8j2$1@news.wp.pl...
> Chcę otworzyć sklep komputerowy i nie wiem w jakich hurtowniach najlepiej
> się zapoatrywać. Gdyby ktoś znał godną polecenia to byłbym wdzięczny za
> podpowiedź podobno dobre są "Action " "ABCData" i "Proline" Czy ktoś może
> współpracuje z tymi hurtowniami i czy opłaca się nawiązywać z nimi
> współpracę? Proszę o opinie.

ja uwazam ze przebojem na dzisiaj stało by się sprowadzanie sprzętu
samodzielnie, jak patrzę na nasze sklepy to krew mnie zalewa, roznica w
podatku niemieckim i naszym jest niewielka (16 vs 22%) dlatego zupełnie nie
rozumiem skąd tak kolosalne roznice cenowe:

przykłady:

Monitor iiyama 22" w niemczech 320euro brutto u nas 1999zł brutto

Karta grafiki Palit 7600GT AGP w niemczech 125Euro u nas 699zł

itd przykładow setki...

Po co zakładac kolejny beznadziejny sklep w ktorym jest typowy standardowy
asortyment z huttowni action lub podobnej
dlatego ominięcie oficjalnych dystrybutorów uwazam za najlepszy pomysł, a
moze czegos nie wiem ?