Re: Pytanie - udostepnianie sieciowe skanera

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 00:00:21 MET

On Fri, 10 Nov 2006 23:26:43 +0100, "Comandos" <de_pio@poczta.onet.pl>
wrote:

>Mógłbyś podać jakieś szczegóły więcej - jak to wygląda od strony serwera i
>hosta, czy to kwestai sterownika Twain tylko i jaki masz skaner Canona?
>To co ja potrzebuję zrobić to udostepnić nie tylko drukarkę z urządzenia
>wielofunkcyjnego HP ale również skaner....

to wlasnie taki kombajn tyle, ze canona. imagerunner 2220n. na stacji
roboczej instalujesz soft scangear (chyba), ktory jest tylko
sterownikiem twain32 i interfacem graficznym oraz zapewnia sieciowa
komunikacje ze skanerem. sam znajduje urzadzenie po TCP/IP. w momencie
skanowania kombajn musisz przelaczyc recznie w tryb remote i tyle. nie
jstem pewien, czy ten soft canona dziala jako wolnostojaca aplikacja,
ale napewno masz jakas aplikacje z mozliwosciami skanowania. my do
skanowania uzywamy glownie photoshopa. oczywiscie skaner moze byc caly
czas w trybie remote, ale u nas on jest czesciej uzywany jako kopiarka
i faxiarka, a uzywamy go odswietnie, do rzeczy czarnobialych bo jest
oblednie szybki. <rs>