Re: Pytanie - udostepnianie sieciowe skanera

Autor: Comandos <de_pio_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 23:26:43 MET

> nie wierzysz microsoftowemu guru, to pewnie mnie tez nie uwierzysz. mozna
> jak
> najbardziej. oczywiscie nie kazdy skaner, ale te ktore sa do tego
> przygotowane
> da sie. od lat uzywamy takiego jednego canona. <rs>

Mógłbyś podać jakieś szczegóły więcej - jak to wygląda od strony serwera i
hosta, czy to kwestai sterownika Twain tylko i jaki masz skaner Canona?
To co ja potrzebuję zrobić to udostepnić nie tylko drukarkę z urządzenia
wielofunkcyjnego HP ale również skaner....

Dzięki za odpowiedź

Pozdrawiam Comandos