Re: Jaki jest najlepszy Sklep Komputerowy on-line i dlaczego ProLine?

Autor: Ormianin <ormianin_at_ciach.epf.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 10:06:32 MET

Thu, 09 Nov 2006 14:45:30 +0100, na pl.comp.pecet, TMK napisał(a):

> Ciekawe dlaczego wczoraj wieczorem przechodząc ul.Biskupią widziałem 2
> klientów w proline i parę metrów dalej (także ul.Biskupia) w arest'cie
> obsadzone wszystkie stanowiska i ogonek kilkunastu osób w kolejce...
> Dawno nie byłem w tamtych okolicach Wrocławia, ale widzę ewidentne
> zmiany - proline chyba nastawia się na sklep netowy, arest przy
> podobnych cenach również na "zwykłych" kupujących - podsumowując, to
> nadal jest _mały_ sklepik :) kupiłem w tym drugim...

To nie prawda... ja swego czasu musialem na gwalt kupic monitor, byl to
piatek okolo 16:00, kolejka byla tak wielka ze wychodzila ze sklepu Proline
na Biskupiej... a widzialem ze sprzedaz szla naprawde ostro, tylko ze ja
nie mialem czasu, pobieglem do Arestu, bylo mniej ludzi, ale dlugie
oczekiwanie na handlowca, niektorzy siedzieli tam prawie 20 min. przy stole
ze sprzedawca

Arest w necie jest cienka ryba, proline wydaje sie byc juz rekinem, to tez
o czyms swiadczy, przede wszytskim to ze maja dosc niskie ceny, a to jest
chyba teraz bardzo konkurencyjna rzecz dla nabywcy