Re: Jaki jest najlepszy Sklep Komputerowy on-line i dlaczego ProLine?

Autor: TMK <tmk_usenet_at_epf.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 14:45:30 MET

Kaczor Tusk Donald napisał(a):

> 3 miejsce ma proline? No prosze jak to sie wzbija w gore! Kiedys robilem u
> nich zakupy na biskupiej we Wroclawiu, to byl taki maly sklepik, a teraz no
> prosze prawie sciagaja Komputronika!

Ciekawe dlaczego wczoraj wieczorem przechodząc ul.Biskupią widziałem 2
klientów w proline i parę metrów dalej (także ul.Biskupia) w arest'cie
obsadzone wszystkie stanowiska i ogonek kilkunastu osĂłb w kolejce...
Dawno nie byłem w tamtych okolicach Wrocławia, ale widzę ewidentne
zmiany - proline chyba nastawia się na sklep netowy, arest przy
podobnych cenach również na "zwykłych" kupujących - podsumowując, to
nadal jest _mały_ sklepik :) kupiłem w tym drugim...

a przy okazji, dziękuje grupowiczom za wczesniejsze podpowiedzi m.in. nt
wyboru zasilacza - co zaowocowało poniższym upgradzikiem, śmiga aż miło :)

- nowe -
Asus A8R-MVP RD480 s.939
Athlon 64 3200+ oem
Pentagram Freezone NXC-100 Cu
Galaxy GF 7600GS 256MB DDR3, 1.2ns (Zalman)
Chieftec GPS-450AA-101A - 450 W
- i "stara" reszta -
1024 MB 3200 Elixir
Nec 17” 1760NX