Re: Dysk zewnętrzny USB / LAN

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 01:55:49 MET

"Any User" ej0i1j$1q1u$1@news2.ipartners.pl

> Nieee no, nie o tak profesjonalną blokadę mi chodziło - raczej coś na
> poziomie kontrolera wewnątrz tej obudowy. Mam np. taki mały przełącznik w
> pen drive, który wyłącza całkowicie zapis i to mi w zupełności wystarcza.

I to jest taki właśnie mały przełącznik w obudowie dysku, który odcina jedną
z głowic, a i tak w dysku są dwie głowice (z tego, co mnie wiadomo) -- jedna
magnesująca/zapisująca, a druga właśnie magnetorezystywna/czytająca. Czytającą
się pozostawia, zapisującą się wyłącza. Magnetorezystywną nic nagrać nie można. :)

E. :)