Re: Ile pamieci do HP LJ 6P?

Autor: Tomek <spamowi_at_nie.com>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 23:29:24 MET

to tu:

http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_121529.html

> O kurna, a ja już zamówiłem 2x16MB :) Nic, najwyżej dokupię jeszcze jedną

Pamiętaj, że 6P po włączeniu testuje tą pamięć co trwa tym dłużej im jej
więcej !!! Nie zdziw się zatem jak po włożeniu tych 32 MB będziesz czekał i
patrzył prawie minutę na świecące się wszystkie lampki :) Z tego właśnie
powodu mam u siebie w 6P "tylko" 16 MB :)

--
Tomek