zanikajacy ekran - juz nie wiem co robic

Autor: <migawka_at_gmail.com>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 14:22:52 MET

witam,
mam problem z komputerem.
od jakiegos czasu ekran zanika (gdy komputer jest wlaczony). nie
wylacza sie sie monitor, lecz ekran znika, robi sie czarny. trwa to
roznie - ulamki sekund, kilka sekund, a czasami pozostaje juz ciemny
(komp caly czas poprawnie dziala) i trzeba robic reset (mozna "w
ciemno" wylaczyc kompa z klawiatury) zeby ekran znowu sie wyswietlal.
czesto jest tez tak ze po wlaczeniu kompa nie wyswietla sie nic (komp
pracuje, laduja sie windowsy) i dopiero w ostatniej fazie ladowania
win-ow pojawia sie ekran. ekran znika tez bedac w setupie biosu, ale
wtedy juz nie wraca, w ciemno wychodze (esc) z biosa i robie restart.
dodam ze na pewno nie jest to wina plyty glownej, ktora niedawno
wymienialem. z poprzednia tez tak mialem i ktora mi walnela (nie wiem
co, moze bios). wina nie jest tez raczej karta grafiki ASUS GeForce
6600 GT, ktora sprawdzalem u kumpla. wymienilem jej tylko jakis czas
temu chlodzenie na lepsze (zalman).
raczej nie jest to tez wina monitora (tradycyjny, nie LCD), bo niedawno
kupowany i sprawdzalem go przez chwile z laptopem kolegi.

zestawienie mojego sprzetu:
plyta glowna GIGABYE 8IK1100
2x512MB RAM kingston
ASUS GeForce 6600 GT
Samsung HDD
CD-ROM
LG DVD-ROM
dzwiek SB Audigy
karta WiFi
zasilacz Chieftec 420W

moje podejrzenia padaja na zasilacz, bo juz nie wiem co innego moze
byc?
moja poprzednia plyta glowna walnela po tym jak zaczely pojawiac sie te
znikania. boje sie zeby to samo nie stalo sie z moja nowa plyta.

czy ktos bedzie wiedzial co sie dzieje z moim kompem?!