Re: Iiyama H511S-B na matrycy PVA czy IPS

Autor: ja <tu-i-tam_at_tlen.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 11:13:02 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:eiv13p.15c.1@Hobby.od.20.lat...

> Ja też z niego jestem bardzo zadowolony i nie myślę o wymianie,
> choć u mnie on chodzi już 6.5 roku po 18h na dobę ...
> to obraz ma wyśmienity.

Tez taki mam w szafie. Najpierw zaczal sie robic mocno kolorowy w jednym
rogu
i tylko dzieki duzym mozliwosciom regulacji ustawien udawalo sie to jakos
skorygowac. Potem popadaly tranzystory ktorych koszt jest taki, ze nie
bardzo
sie oplaca. Ale fakt, ze jak jeszcze dzialal to to byl zdecydowanie
najlepszy
monitor crt jaki widzialem.