ASUS P5LD2 i DVDRW SAMSUNG NA SATA

Autor: tomek <flakizolejem_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 23:55:11 MET

Witam!

Coś mam kłopoty z tym Asusem (a miało być tak pięknie), jak nie to - to
tamto, ale na temat; tym razem po podłączeniu DVD-RW Samsunga na SATA do tej
płyty komputer nie startuje tzn. bios wykrywa dyski i napędy następnie
wyświetla komunikat THIRD SLAVE DRIVE - ATAPI INCOMPATIBLE - PRESS F1 TO
RESUME, po F1 czarny ekran i tak sobie kursor w lewym górnym rogu miga,
podpinałem DVDRW pod różne SATA i komunikat ten sam, po odłączeniu system
ładuje się normalnie.
DVDRW SAMSUNGA sprawdzałem oczywiście na innym kompie, płyta jakiś Gigabyte
i idzie bez problemu.

Proszę o pomoc co z tym fantem, kombinuje z różnym ustawieniami w biosie
przy sata i ide ale jak narazie lipa.
Dodam jeszcze, że napęd DVDRW Samsung jest wykrywany przez bios.

Pozdrawiam Wszystkich Grupowiczów
tomek