Re: czytnik kart za 45 zł?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 23:24:37 MET

W dniu 2006-11-08 22:27, Szarlih napisał(a):

> i frajerskie sterowniki (na których występuje opisany tam efekt losowego
> wykrywania bądź nie), na tych z Windows działa dobrze.

Sterowników dostarczonych przez producenta nawet nie dotykałem, na XP,
Viście i Ubuntu sam się ładnie wykrył.

> luźna obudowa i niestykający przy zagięciu przewód to już były chyba
> indywidualne cechy mojego egzemplarza. ;)

Chyba tak, do mojego egzemplarza nie miałem żadnych zastrzeżeń odnośnie
jakości wykonania. Nie licząc oczywiście tego wymiennego panelu którego
nie idzie wymienić ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl