Re: Piszczenie dysku Seagate SATA

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 18:53:27 MET

Paweł Tomaszewski wrote:
> Mam coś takiego w swoim dysku WDC. Padło łożysko. Nie ma możliwości
> naprawy domowym sposobem. Dysk może działać z taką usterką jeszcze
> bardzo dużo czasu

Oj, może. Miałem tak z dwoma WD z różnych serii (oba z tym samym
mechanizmem). Co ciekawe dysk piszczy tylko czasami i oczywiście działa
bezbłędnie.

Za to mam w paltopie dysk... bodajże Hitachi (12GB), który... czasem, po
dłuższej pracy maszyny piszczy jak stary wózek, dosłownie. Takie
niejednolite popiskiwanie, mocno irytujące. Czasem też stuka głowicami. Poza
tym działa poprawnie, narzędzia diagnostyczne nie wykrywają
nieprawidłowości.

k,