Re: Piszczenie dysku Seagate SATA

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 13:58:45 MET

tramal wrote:

> Witam,
> Sprawiłem sobie dysk Seagate SATA II 250 Gb. Dysk wydaje coś w rodzaju
> piszczenia, dźwięk o wysokim tonie, przez cały czas. Jest to męczące, bo
> dźwięk się wżera w mózg. Wykonałem testy oprogramowaniem diagnostycznym
> ze strony Seagate -- wszystko OK. Zastanawiam się, czy pójść do serwisu
> (gwarancja itp), czy też mnie tam spławią.
> Mile widziane opinie użytkowników takich dysków czy osób, które zetknęły
> się z takim problemem.
> dzięki
> kb

Mam coś takiego w swoim dysku WDC. Padło łożysko. Nie ma możliwości naprawy
domowym sposobem. Dysk może działać z taką usterką jeszcze bardzo dużo
czasu ale wrażenia dźwiękowe są bardzo niemiłe i nie da się zostawić
komputera włączonego na noc bo słychać go wtedy nawet w drugim pokoju.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *