Re: kabel scsi 19par zyl czy 25 par

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 17:08:32 MET

"ro" napisał:

> Chce kupic kabel przedluzajacy z koncowkami centronics 50 pin
>
> kabel ktory ma 19par zyl jest w magazynie
>
> Mam podlaczony skaner scsi z karta pcmcia scsi w laptopie
> i chce przedluzyc kabel.

A ile żył ma ten kabel od PCiMCI? Przypuszczam że wątpię aby miał pełne 50,
bo wyłamałby Ci kartę razem z gniazdem ;-) IMHO możesz zaryzykować, zawsze
chyba możesz zwrócić jako niesprawny (no bo nie działa ze skanerem). Ech,
chyba zacznę kopać w swoim kablowisku, kiedyś miałem kilka takich
przedłużaczy, AFAIR nawet z logo Apple.

JoteR