Re: kabel scsi 19par zyl czy 25 par

Autor: Piotr <nospam_at_nospam.com>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 17:00:25 MET

Użytkownik "ro" <r@rob.com> napisał w wiadomości
news:eisluq$2r7$1@node4.news.atman.pl...
> Witam
> Chce kupic kabel przedluzajacy z koncowkami centronics 50 pin
> Female(zenski)druga koncowka centronics 50 pin Male(meskie)I sa kable 19
> par zyl i 25 par zyl.Czy ten kabel co ma 19 par zyl bedzie dobrze chodzil
> czy po prostu nie bedzie dzialalo i tylko 25 par bedzie chodzilo.Dajcie
> znac bo kabel ktory ma 19par zyl jest w magazynie a ten co ma 25 par jest
> na zamowienie i sie czeka 2 miesiace wiec niewiem czy brac ten 19 par zyl
> czy to bedzie chodzilo.Mam podlaczony skaner scsi z karta pcmcia scsi w
> laptopie i chce przedluzyc kabel.
> [...]

O ile dobrze pamietam standard SCSI mowi o 25 parach zyl dla kabli laczacych
urzadzenia SCSI transmitujace dane 8-mio bitowo (tzw. narrow SCSI) i o 68
parach zyl dla transmisji 16-to bitowej (Wide SCSI). Na marginesie,
przpominam, ze magistrali SCSI nie mozna przedluzac w nieskonczonosc. Dla
najstarszych urzadzen SCSI maksymalna dlugosc kabla nie powinna przekraczac
6m, Fast SCSI - 3m, Ultra SCSI - 1,5m. Dluzsze polaczenia mozliwe sa z HVD
SCSI (25m) lub LVD SCSI (12m).

Pozdrawiam,
Piotr