Re: do posiadaczy Asus'a P5B lub P5B-E

Autor: PM <pimak_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 08:34:40 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:eis06n$hbt$1@polsl.pl...

> *Teraz*.
>
> Większość użytkowników i tak ma co najwyżej jedną kartę PCI,
> a za rok-dwa większość urządzeń pewnie będzie można dostać
> w wersji PCIe. Już teraz można dostać karty 1 Gbps Ethernet
> i SATA w wersji PCIe jak się postarać.
>
> Problem niewielkiej liczby gniazd PCI dotyka obecnie bardzo
> nieliczną grupę użytkowników, którzy muszą się po prostu
> wstrzymać z wymianą płyt lub wybierać tak, by nie mieć
> problemów.

Dzięki bardzo,
planuję kupić E6300 + płytę - potrzebuje tam włożyć/miec wbudowane FireWire
oraz kartę WiFi.
myślałem o p5B-e - jako że FW ma juz wbudowane a WiFi sobie dokupię.

Ewentualnie później kiedyś włoże tam jeszcze kartę TV - więc w tym przypadku
powinno być OK.

Ale ktoś mi doradzał, żeby nie brać płyty z wbudowanym FW tylko dokupić
jakies lepsze.
No i w takim przypadku Asus p5b - podstawowy odpada bo grafika mi zasłoni
jedno PCI.

Czy w takim razie pozostac przy p5b-E czy też może wejść w Gigabyte S3 lub
DS3 - tam złącza PCI są oddalone od PCIEXx16 (tyle że zasłonięte będzie
PCIex1).

pozdrawiam
Piotrek