Re: Naprawa monitorów Zolter Piaseczno

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 01:39:42 MET

"Chello" 2fdfc$4551158d$57cf0f7c$14674@news.chello.pl

> Czy ktos z Was naprawial tam monitor na gwarancji? Czekam juz 2 tygodnie i
> nic, nie moga wymienic matrycy, bo nie maja, czekaja na dostawe, co ma
> robic? Ile czeka sie naprawe?

Jeśli podpadasz pod 'Konsumenta':

Ustawa z dnia 27 lipca 2002
(Dz. U. z 5 09.2002)

  http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/2002/1176.htm

Wstaw swoje dane i pokornie poproś o stempel typu 'wpłynęło'. :)

  http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/toshiba.doc

Ostatecznie możesz podać moje konto, gdybyś nie miał swego... ;)
Lub założyć w Inteligo -- dają bez zobowiązań z Twojej :) strony
(?dawali?) na dzień dobry 100 złotych lub coś podobnego. :)

Ustawodawca daje dwa lata :) i prawo Konsumentowi co do tego,
czy chce wymiany, czy zwrotu pieniędzy. :)

E. :)